Rick van Roij, NEXT Handling Solutions
“Met TC connect’s cloud telefonie zijn we beter bereikbaar en hebben medewerkers geen zakelijke/ tweede mobiele telefoon meer op zak. We zijn ook erg tevreden over de goede en snelle service van TC connect.”
Let op! Internet Explorer wordt niet meer ondersteund. Hierdoor kan de website mogelijk niet goed functioneren, gebruik een alternatieve browser om optimaal gebruik te maken van deze website. Klik hier om een alternatieve browser te downloaden.
Zorgen voor optimale bereikbaarheid en overal, altijd en op elk toestel beschikbaar.
Ik ben Kevin, ik denk met je mee en zorg voor jullie perfecte bereikbaarheid. Ik zorg ervoor dat het niet te ingewikkeld wordt, laat dat gedeelte maar aan mij over.
Wij begrijpen dat elke organisatie unieke behoeften heeft als het gaat om telefonie. Daarom bieden we speciaal afgestemde pakketten die perfect passen bij jouw zakelijke wensen. Wij helpen met het kiezen wat het pakket is dat het beste bij jouw organisatie past en profiteer van een gestroomlijnde communicatieoplossing die meegroeit met jouw onderneming.
TC connect cloud telefonie biedt een flexibele en gebruiksvriendelijke telefonieoplossing die past bij elk type gebruiker, of je nu op kantoor werkt, onderweg bent of vanuit huis werkt. Het mooie van TC connect cloud telefonie is dat het werkt met verschillende soorten toestellen: vaste telefoons, handsets, softphones en zelfs je smartphone. Het enige dat je nodig hebt om verbonden te blijven is een internetverbinding.
Je hoeft je geen zorgen te maken over een fysieke telefooncentrale op je locatie, want TC connect cloud telfonie functioneert volledig via de cloud. Dit maakt het systeem niet alleen super flexibel, maar ook gemakkelijk schaalbaar naar de grootte van je team of bedrijf. Je betaalt per gebruiker, zonder dat je vastzit aan grote voorafgaande investeringen.
Een ander groot voordeel van is dat je niet gebonden bent aan een specifieke provider. Dit betekent dat je vrij bent om de dienst te gebruiken met welke internetverbinding dan ook, wat extra vrijheid en mogelijkheden biedt om overal efficiënt te werken.
Rick van Roij, NEXT Handling Solutions
“Met TC connect’s cloud telefonie zijn we beter bereikbaar en hebben medewerkers geen zakelijke/ tweede mobiele telefoon meer op zak. We zijn ook erg tevreden over de goede en snelle service van TC connect.”
Perfect voor kleine (thuis)kantoren of solo-ondernemers, het KPN Kleinzakelijk pakket is specifiek ontworpen voor situaties waarin slechts één telefoonlijn nodig is. Dit pakket combineert moeiteloos zakelijk internet met vaste telefonie, wat het een uitstekende keuze maakt voor kantoren met 1 of 2 toestellen.
Voor ondernemingen met meerdere medewerkers die gebruikmaken van vaste lijnen, of als je de voorkeur geeft aan geavanceerde cloud telefonie oplossingen, is KPN EEN MKB de oplossing. Dit pakket combineert vaste telefonie met robuust internet, afgestemd op de behoeften van het midden- en kleinbedrijf. Kies KPN EEN MKB voor een naadloze integratie van telefonie en internet, speciaal ontworpen voor organisatie die de voordelen van cloud telefonie willen benutten.
Beide pakketten zorgen voor een naadloze integratie met jouw zakelijke activiteiten en bieden de betrouwbaarheid en ondersteuning waar KPN om bekend staat.
Het gebruik van cloud telefonie biedt oneindig veel mogelijkheden:
Het gebruik van een traditionele telefoon die verbonden is met internet.
Telefoneren via een headset met software geïnstalleerd op een computer.
Bellen én gebeld worden met het vaste nummer via je mobiele telefoon.
Hiermee zie je of collega’s beschikbaar zijn of al in gesprek.
Het starten van een telefoongesprek met een manier naar jouw keuze.
De functie om meerdere gesprekken tegelijk te voeren.
Overgaan van het ene actieve gesprek naar het andere.
De mogelijkheid om een gesprek over te nemen dat initieel door een andere collega werd gestart.
Het doorsturen van binnenkomende oproepen naar een ander nummer of toestel.
Een modus die alle oproepen automatisch doorstuurt of blokkeert buiten werkuren.
Tijdelijk het gesprek in de wacht zetten; ‘parkeerstand’ houdt het gesprek actief op het netwerk.
Oproep doorzetten naar een derde partij zonder (blind) of met (aangekondigd) voorafgaande kennisgeving.
Informatie zien over de aan- of afwezigheid van collega’s.
De telefoon automatisch laten heroproepen als een lijn die bezet was vrijkomt.
Hallo, ik ben Kevin en ik help je graag verder met al je vragen. Ook vertel ik je graag meer over alle mogelijkheden. We houden het graag persoonlijk, dus bel me gerust!